Знаете ли колко задържането на вода увеличава теглото Ви?

публикувана на 03.06.2018
Източник: hfstips.org
Задържането на водата се третира с промени в начина на живот, а подпухването и подуването са най-типичните симптоми на тяло, което съдържа твърде много вода, и това не означава, че сте пили прекалено много вода.
Световната здравна организация препоръчва:
възрастни мъже да пият 3.7 литра или 15.6 чаши вода на ден
възрастните жени да пият 2,7 литра или 11,4 чаши вода на ден.
Изследване на Министерството на земеделието на САЩ показва, че 30% от хората не пият достатъчно вода.
Ако имате задържане на вода, най-вероятно е да имате прекалено много натрий в кръвта си, пише water-retention.net. Задържането на водата също е причинено от: различни лекарства, хормонални промени или сърдечни и бъбречни проблеми и трябва да знаете, че пиенето на по-малко вода не е решение и може да бъде опасно.
Ето някои лесни начина за лечение при задържане на вода, но ако симптомите продължават, трябва да посетите лекар.
1. Вдигнете краката си
- Повдигнете краката си над сърцето, за да преместите течността от краката и глезените.
- Продължете с упражненията, за да поддържате течността течаща.
2. Заменете солта с билки
Основна причина за задържането на водата е излишъкът от натрий, така че "OL Women" препоръчва да се заместите солта с вкусни богати на хранителни вещества билки като риган, розмарин, мащерка и див лук.
3. Спрете сладкишите
- Появата на диабет е с по-висок риск при задържане на вода и отчасти се причинява от невъзможността на инсулина да промие тялото от натрий.
- Спрете всички захарни изделия от вашата диета, докато третирате за задържането на вода, това намалява приема на захар.

Популярно