Грешките при ядене, които причиняват лошо храносмилане и водят до редица проблеми със здравето

публикувана на 15.04.2018
Източник: hfstips.org
Преяждането с храна е термин и ситуация, с която всеки е запознат и всеки е преминал през това. Ако обаче това се случва много често след всяко хранене у дома, в ресторанта или след всеки уикенд, това е ясен знак за вас, че нещо не е добре и трябва да се промени.
Странно е човек да се чувства мързелив, сънлив или подут, след всяко хранене.
Но, тук има един въпрос: Какво става, ако човек яде здравословно, не преяжда с храна, но някак си все още е подут, сънлив и муден? Това е нещо, което е свързано с храносмилателната система. Все пак ние, хората, дори не осъзнаваме факта, че ние като общество сме си направили толкова ужасни навици за ядене, което всъщност ни докарва до този момент.
Това се три от грозните навици, които трябва да премахнем, когато ядем. Съвети от експерти:
1. Консумирате голямо количество вода с храната
Ако диетолозите ви кажат да спрете да пиете вода дори и при хранене, вероятно ще сте малко объркани. Да се изясним. Питейната вода е чудесна. И също така е чудесно да пиете вода на малки глътки, за да доставяте храната в стомаха. Но пиенето на няколко чаши вода ще доведе до лошо храносмилане и ще предизвика подуване.
Когато консумираната от вас храна най-накрая стигне до стомаха, този орган отделя вещество, известно като HCL или солна киселина, което поддържа процеса на храносмилане. Хлороводородната киселина е много кисела, което е съвсем естествено, защото трябва да може да разбие големи парчета храна в много малки хранителни вещества. Ако пиете много вода с храната си, ще намалите ефектите на тази важна киселина.
Така че, за да избегнете проблеми, пийте много вода около един час преди или един час след хранене. Пийте максимум една чаша вода с храната си.