Ето най-добрите натурални напитки за укрепване на коленете,възстановяване на хрущялите и сухожилиятa

публикувана на 06.02.2018
Източник: www.providr.com
Това е неизбежно; възрастта в крайна сметка ще ни застигне. За мнозинството хора това означава по-бавен метаболизъм, загуба на памет и мускулни и ставни болки, които ще ни накарат да се движим по-бавно.
Източник: www.providr.com
Живеенето на дълъг живот със сигурност ще допринесе за износване на вашите стави и сухожилия, особено ако сте атлетичен или активен тип. Някои хора могат да живеят с тази болка на ежедневно и да не ги притеснява. Но за другите тази болка става толкова тежка, че не могат да изпълняват ежедневните си дейности.
Първото нещо, което хората предприемат, са болкоуспокояващи. Разбира се, те ще ви осигурят временно облекчение, но когато тялото ви зависи от тях е голямо падение. Не искаш да прекарваш целия си живот в гълтане на хапчета, така че какво можеш да направиш? Е, можете да опитате следните натурални напитки; те ще осигурят облекчение и подобряване на състоянието на вашите мускули и стави.
Състав: Ще ви трябва 2 чаши нарязан ананас, 1 чаша овесена каша, 1 чаена лъжичка канела на прах (не превишавайте 1 чаена лъжичка), 2 чаени лъжици неароматизиран желатин (не можете да използвате ароматизиран като заместител), 1 чаша натурален портокалов сок (не използвайте сок от кутия), 230гр. унции натрошени сладки бадеми, 1 чаена лъжичка органичен мед и 240мл вода.
Източник: www.providr.com
Инструкции: Започнете с приготвянето на овесена каша за около 10 минути, след което я оставете да се охлади малко. След като се охлади, започнете да добавяте другите съставки към нея в миксер и ги разбъркайте. След като получите гладка текстура, пийте две чаши от сместа за около 15 дни. Пийте първата чаша сутрин на празен стомах, а втората следобед.
Източник: www.providr.com
Със здрави стави и мускули не означава, че само трябва да поддържате формата си чрез упражнения, също така трябва да поддържате здравословна диета. Някои храни могат да бъдат още по-полезни за укрепване на ставите и мускулите от упражненията. По-долу ще намерите по-полезни съвети за това как можете да поддържате здрави стави и мускули.
Източник: www.providr.com
Останете хидратирани: Вашето тяло съдържа синовиална течност, която смазва и намалява триенето между тъканите и хрущяла. Така че докато сте добре хидратирани действително ще можете да синтезирате синовиалната течност. И мога да ви уверя, че нищо няма по-добър вкус от студена чаша вода, когато сте жадни в горещ летен ден.
Източник: www.providr.com
Приемайте повече витамин С: Като увеличите приема на витамин С, това ще предотврати процеса, който причинява възпаление в организма. Най-добрите източници за витамин С са ягоди, броколи, портокали и домати. Те може да не са на върха на списъка за храни, които обичате да консумирате, но вашите стави, сухожилия и връзки ще ви благодарят, че сте здрави.
Източник: www.providr.com
Източник: www.providr.com
Източник: www.providr.com
Източник: www.providr.com

Популярно